Client_ Coop
Year_ 2021
Media_ Nessuna categoria
Pomodori Coop. Buoni dentro.
La bontà per Coop non è un concetto generico ma ha dentro un mondo di rispetto per le persone, i lavoratori della filiera e l’ambiente.
Per questo le conserve di pomodoro Coop, da pomodori raccolti nel rispetto dei diritti dei lavoratori, sono più che buone. Sono buone dentro.
Per questo le conserve di pomodoro Coop, da pomodori raccolti nel rispetto dei diritti dei lavoratori, sono più che buone. Sono buone dentro.
Goodness for Coop is not a generic concept. It reveals serious respect for consumers, supply chain workers, and the environment.
This is the reason that Coop tomato preserves, made from tomatoes harvested by workers whose rights are respected, are more than good. They are essentially good.
This is the reason that Coop tomato preserves, made from tomatoes harvested by workers whose rights are respected, are more than good. They are essentially good.
La campagna TV è stata accompagnata da una pianificazione ooh su maxi formati.
The TV campaign was accompanied by ooh planning on maxi formats.
Credits_
- Creatives
- Giovanni Porro
- Luca Cinquepalmi
- Tiziana Mariani
- Francesca De Luca
- General Manager
- Stefania Pappalettera
- Vittoria Bassetti
- ProductionZero Table Top
- DirectorDario Piana
- ScenographyPaolo Monzeglio
- PRODUCTION DIRECTORPaolo Gandola
- ProducerChiara Smitz